Reklamsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolun başında bu soruyu sormadığım için soran bir dostuma fikirlerimi aktarayım..
1 yıldan fazladır Poodle cins erkek bir köpek besliyorum. Tatlı mı tatlı, akıllı mı akıllı fakat bir o kadar da yaramaz. Arabada 1 dakika bırakıp markete gidiyorsun gelene kadar havlıyor.
Köpek götüremeyeceğin bir ortama gidiyorsun evde bırakayım diyorsun, gelene kadar susmadan havlıyor. Yalnız kalmayı sevmiyorlar en azından bu cins için böyle.
Günde 3 kez tuvalet ihtiyacı için dışarı çıkartılması gerekiyor. Ayda 1 kuaföre götürülüp yıkanıp, taranmasında fayda var.
Eğer sahiplenecekseniz dişi sahiplenin daha uysal oluyorlar, onun dışında bir zorluğu yok.
hocam konudan bağımsız fakat bir sorum var poodle cimsi köpekleri genellikle 20-30k arası satıyorlar sizde bu ücreti ödeyip mi sahiplendiniz acaba