• 08-07-2024, 13:28:06
    #10
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce diş Polikliniğinde beklerken toptancı gibi biri geldi, bin dedi, muhasebeci bin adet mı dedi, sonra yok bin TL dedi, saymaya başladı işte vb

    Biz implanta 6-7 k verirken nasi ucuz oluyor
    Biz doktorlara para veriyoruz o zaman
    Az önce doktor muayenesinde idim, yeni diş geldi kaliteli falan dedi, gerçek dış gibi hatta bı tık ağırdı
    Bende tamam dedim tak, ön diş küçüktü koreltip yeni dişi yarın takacak, acil dediğimden dolayı,

    Doktor 7 k diyor
    Muhasebe 8 k diyor
    6.5 k ya anlaştım
    Yarısını ödedim yarısını iş bitiminde odicem

    Belki daha ucuza geldi buda

    Benim anlamadığım biz implant yaparken implant kalitesine mı para veriyoruz yoksa doktora mu yoksa poliniklige mı

    Baya kazıklıyorlar bunlar ya


    Diş teli soruyorum 45 k diyor, 3 aylık maaşım şaka gibi, alt üstü tel takıyorsunuz ya yazık, tel masrafı toplasan 3 k değil,

    İroni- Anam babam usulü kabala iş verecem bu doktora teli ben kestiricem gibi görünüyor 🥹🤣🤣

    tel için 3k fazla.
    Nalburda 3 metresini 100 liraya falan alırsın.
    hijyenik olması açısından bi tane de tel bükme makası al.
    en yakın şantiyeye git, şöyle tecrübeli görünen bi demir ustasından rica et 15 dakikada teli bağlar dişine.
    senin dişler düzelene kadar o inşaat biter tabi. telleri de ayna karşısında kendin çıkarırsın.
    en başta nalburdan aldığın bükme makasını kaybetme ekstra masraf olmasın.
  • 08-07-2024, 14:17:11
    #11
    6 7 bin liraya implant yaptirabiliyorsaniz iyi. Yarısı doktorun karı olsa 3500 lira. Kac kere gidip geliyorsunuz, doktor size o kadar zaman ayırıyor. Günde 3 adet yapsa ayda 300bin para yapar. Yanında çalışan kişilerin maaşı, dükkan giderleri, ilk muaynaneyi açmak için yapılan masraf, muaynane kirası, vergisi kılı yünü. Hesaplayinca hekimin eline devlet hastanesinde çalışan doktor kadar bile para kalmaz belki
  • 08-07-2024, 14:23:03
    #12
    Her sektörde bir kar majı olmalı. Tabiki dişçilerde para kazansın ama ucu acık tipe bakıp fiyat vermeleri doğru değil. Alınan her malzemenin alış fiyatı belli olmalı satış fiyatıda diş hekimleri odasımı bakar artık nere bakarsa belirlenen kar konarak satılmalı. İşleme göre işçilik bedelide netleştirilmeli.

    Millet anlamıyordiye herkes atıyor tutuyor ama olanda vatandaşa oluyor. Sağlık bakalanlığımı hangi otorite bakıyorsa bu duruma bi el atması lazım. Herseyin seffaf ve standart olduğu sürece işlem maliyetlide olsa pahalıda olsa bunun doğru bisekilde bilinip hesaplanabilmesi lazım.
  • 11-07-2024, 10:22:03
    #13
    dişcide yerli implantın fiyatı mı 6-7k olmuş hocam? duydugun yerli implantın 1k oldugu,peki dişcide takılan yerli mi o fiyatını sordugun?ben de dişten çok çeken birisiyim,o ortamda çok vakit geçiriyorum malasef.bi süredir uzak kaldım ama yerlisi o fiyata geldiyse,kalitelilerini düşünemiyorum...

    ama bu ortamda şaşırmıyorumda,sonuçta ülkenin hali ortada.şuan hiç bi konuda denetim yok,kural yok,fiyat yok.herkes kime ne tutturursa o fiyata satıyor ve artık normalimiz bu.