Her sektörde bir kar majı olmalı. Tabiki dişçilerde para kazansın ama ucu acık tipe bakıp fiyat vermeleri doğru değil. Alınan her malzemenin alış fiyatı belli olmalı satış fiyatıda diş hekimleri odasımı bakar artık nere bakarsa belirlenen kar konarak satılmalı. İşleme göre işçilik bedelide netleştirilmeli.
Millet anlamıyordiye herkes atıyor tutuyor ama olanda vatandaşa oluyor. Sağlık bakalanlığımı hangi otorite bakıyorsa bu duruma bi el atması lazım. Herseyin seffaf ve standart olduğu sürece işlem maliyetlide olsa pahalıda olsa bunun doğru bisekilde bilinip hesaplanabilmesi lazım.