• 16-07-2009, 19:12:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar size bir sorum olacaktı.benim şuanda ekonomi üniversitesine puanım yetmeyebilir.ben diğer ünilerden birine girip ieü ye 1. senenin sonunda geçiş yapmam mümkünmüdür bunu yapabilmem için ne yapmam gerekmektedir?
  • 16-07-2009, 19:30:30
    #2
    yapmak istediğin olayı adı " Yatay Geçiş " internette ara biraz çözersin olayı.
  • 16-07-2009, 19:39:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ablamın arkadaşına sorayım..

    2 saat sonra PM atarsan iyi olur
  • 16-07-2009, 19:45:04
    #4
    Yatay geçiş olduğunu biliyorum ama ekonomi üni. de varmı yapılıyormu zormu kolaymı sonuçta özel üniversite onu merak ediyorum?
  • 16-07-2009, 22:15:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    buraya yazın da biz de bilgilenelim...