Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar size bir sorum olacaktı.benim şuanda ekonomi üniversitesine puanım yetmeyebilir.ben diğer ünilerden birine girip ieü ye 1. senenin sonunda geçiş yapmam mümkünmüdür bunu yapabilmem için ne yapmam gerekmektedir?