arkadaşlar size bir sorum olacaktı.benim şuanda ekonomi üniversitesine puanım yetmeyebilir.ben diğer ünilerden birine girip ieü ye 1. senenin sonunda geçiş yapmam mümkünmüdür bunu yapabilmem için ne yapmam gerekmektedir?