Katılıyorum
Katılıyorum
Katılıyorum
Katılıyorum
son zamanlarda bu yazıları çok görüyorum
Aklı başında vicdanlı, forum kültürüne sahip insanlar genelde 500-1000 ₺ gibi çekiliÅŸler yapıyorlar en azından paranın bir adı var.
Bazen görüyorum 100 liraya çekiliş yapıyorlar. Hem popüler konulara böyle girip hemde imza şovu yapıyorlar. Bana samimiyetsiz geliyor çekilişlere bir alt limit gelmesi gerektiğini düşünüyorum.
100 liraya çekiliş yapmak etik mi?
18
●470
- 02-07-2024, 19:03:29Bence miktar çok önemli değil, tabii 5-10 tl den bahsetmiyorum.
Kişi o an 500 TL kazanmıştır ve ilk kazancıdır, sevinçten 100 TL'sini paylaşmak istemiştir.
Ya da yolda yemek parası olmayan bir öğrenci görmüştür. Bütçesi 100 TL'dir, burada da belki öyle bir öğrenci vardır diye yapmak istemiştir.
Bence bu konuda bir kısıt gelmesi saçma olur, zaten 50-60 TL yapan yok, minimum 100 yapılıyor.
100 TL'yi küçük bulanda katılmayabilir zaten, zorla katılınmıyor - 02-07-2024, 19:03:41Hocam sonucu açıklamaları gerekirapil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle