• 02-07-2024, 18:55:49
    #1
    Katılıyorum
    Katılıyorum
    Katılıyorum
    Katılıyorum

    son zamanlarda bu yazıları çok görüyorum

    Aklı başında vicdanlı, forum kültürüne sahip insanlar genelde 500-1000 ₺ gibi çekiliÅŸler yapıyorlar en azından paranın bir adı var.
    Bazen görüyorum 100 liraya çekiliş yapıyorlar. Hem popüler konulara böyle girip hemde imza şovu yapıyorlar. Bana samimiyetsiz geliyor çekilişlere bir alt limit gelmesi gerektiğini düşünüyorum.
  • 02-07-2024, 18:56:43
    #2
    100 Tl ye kahve içilmiyor
  • 02-07-2024, 18:58:10
    #3
    hocam çekiliş çekiliştir bence. 100 olsun 1000 olsun isteyen katılır zaten
  • 02-07-2024, 18:59:20
    #4
    Tavuk dürüm döner ve ayran olmuş 200 lira zaten
  • 02-07-2024, 18:59:23
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Sen yapta katılalım reis
  • 02-07-2024, 19:02:15
    #6
    şimdiye kadar 2-3 tane böyle katılıyorum yazdım hiçbiri de sonucu açıklamadı şikayet konusu açsam haklı olur muyum??
  • 02-07-2024, 19:03:29
    #7
    Bence miktar çok önemli değil, tabii 5-10 tl den bahsetmiyorum.
    Kişi o an 500 TL kazanmıştır ve ilk kazancıdır, sevinçten 100 TL'sini paylaşmak istemiştir.
    Ya da yolda yemek parası olmayan bir öğrenci görmüştür. Bütçesi 100 TL'dir, burada da belki öyle bir öğrenci vardır diye yapmak istemiştir.
    Bence bu konuda bir kısıt gelmesi saçma olur, zaten 50-60 TL yapan yok, minimum 100 yapılıyor.
    100 TL'yi küçük bulanda katılmayabilir zaten, zorla katılınmıyor
  • 02-07-2024, 19:03:41
    #8
    apil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdiye kadar 2-3 tane böyle katılıyorum yazdım hiçbiri de sonucu açıklamadı şikayet konusu açsam haklı olur muyum??
    Hocam sonucu açıklamaları gerekir
  • 02-07-2024, 19:04:39
    #9
    şimdi baktımda açıklamışlar kusura bakmayın