Bence miktar çok önemli değil, tabii 5-10 tl den bahsetmiyorum.
Kişi o an 500 TL kazanmıştır ve ilk kazancıdır, sevinçten 100 TL'sini paylaşmak istemiştir.
Ya da yolda yemek parası olmayan bir öğrenci görmüştür. Bütçesi 100 TL'dir, burada da belki öyle bir öğrenci vardır diye yapmak istemiştir.
Bence bu konuda bir kısıt gelmesi saçma olur, zaten 50-60 TL yapan yok, minimum 100 yapılıyor.
100 TL'yi küçük bulanda katılmayabilir zaten, zorla katılınmıyor