• 01-07-2024, 17:36:37
    #10
    https://x.com/kacikbey8/status/1807774562462965877


    şu forumda mültecilere küfür etmek serbest olsaydı keşke
  • 01-07-2024, 17:39:54
    #12
    neyse hocalarım yarın sabah şafak baskınıyla ifadeye çağrılmak istemiyorum daha fazla paylaşım yapmayacağım. yorum sizde...


    https://x.com/SegbetullahN/status/1807779074930033059
  • 01-07-2024, 17:40:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapamaz ki, yaparsa nasıl bir sonraki seçimde partisi oy toplayacak? türklere suç bulur, kayseri olayındaki gibi yapar.
    Aynen vandallik kabul edilemez suçlu olan cezalandırılır . Muz cumhuriyeti değil bura
  • 01-07-2024, 17:41:24
    #14
    Provokasyona gelmemek lazım sabırlı olmak lazım.
    Türk Devleti yarına bırakır, yanına bırakmaz.
  • 01-07-2024, 17:41:47
    #15
    zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen vandallik kabul edilemez suçlu olan cezalandırılır . Muz cumhuriyeti değil bura
    bakın hocam, yıllardır Türklere kendi ülkesinde rahatsızlık veriliyor, taciz ediliyor ve öldürülüyor. Ve çoğuda ifadesi alıp bırakılıyor, burası muz cumhuriyeti mi? Neden suçlu olan cezalandırılmıyor?
  • 01-07-2024, 17:42:43
    #16
    deks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın hocam, yıllardır Türklere kendi ülkesinde rahatsızlık veriliyor, taciz ediliyor ve öldürülüyor. Ve çoğuda ifadesi alıp bırakılıyor, burası muz cumhuriyeti mi? Neden suçlu olan cezalandırılmıyor?
    Gereken yapılmıyor ise demekki muz cumhuriyeti olma yolunda ilerliyor
  • 01-07-2024, 17:44:54
    #17
    https://x.com/Eunwoo1907/status/1807708477881458726


    ağabeyi anladığımız saatlerdeyiz.
  • 01-07-2024, 17:46:41
    #18
    deks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar aldıkları troll maaşıyla sadece devleti savunabilir, başka birşey yapamaz.



    https://x.com/zaferrturizm/status/1807779258439242179


    bu arada köpek çiftliğinden yeni video geldi, bunlara köpek demek bile zoruma gidiyor vallahi köpekler sadık hayvan


    hocam banlatacaksınız yine beni

    Irkçıyım, hiç saklamadım da, haklı çıkmak hoşuma gitmese de önelmimi almaya çalıştım.

    Bu saatten sonra kola çekirdek keyfime bakarım.



    Nasıl olsa durulur bu hengame