deks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onlar aldıkları troll maaşıyla sadece devleti savunabilir, başka birşey yapamaz.



https://x.com/zaferrturizm/status/1807779258439242179


bu arada köpek çiftliğinden yeni video geldi, bunlara köpek demek bile zoruma gidiyor vallahi köpekler sadık hayvan


hocam banlatacaksınız yine beni

Irkçıyım, hiç saklamadım da, haklı çıkmak hoşuma gitmese de önelmimi almaya çalıştım.

Bu saatten sonra kola çekirdek keyfime bakarım.



Nasıl olsa durulur bu hengame