Az önce izledim Bakan Şimşek bir daha ki pakette borsa daki kazançlara vergi getirrmeyi düşünüyoruz dedi.
Yahu kazanmadık ki kazansak? Bugün açıklama yapmasaydı herkes kazanıyordu şimdi bütün hisseler çöp oldu.
İlla faize mi para yatıralım anlamadım ki?
Borsadaki Kazançlara Vergi Getirmeyi Düşünüyoruz
12
●432
- 01-07-2024, 12:01:17Malesef hocam halimiz bu.Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2024, 12:04:44Sabah iyi başladı adam tv'ye çıkıp vergi getireceğiz diyince olaylar patladı.ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2024, 12:07:24Bilinçli yapılıyor. 2 aydır halka arzlara katılmıyorum. 1 tl edecek hisseyi 200 tlye halka arz edersen sonra çıkıp gelene gidene uçana kaçana vergi koyacağız dersen borsa çöker insanlar korkar.
- 01-07-2024, 12:08:51Sürekli borsaya vergi getireceğiz diye açıklama yapmak yerine, borsaya vergi getirse bu kadar çok düşüş olmazdı.
Vergi gelecekse gelsin. Getir vergiyi, o gün taban yeriz. Eyvallah ama zırt pırt vergi gelecek, böyle gelecek, yok vazgeçtik, sonra tekrar gelecek derken borsayı bitirdiler. - 01-07-2024, 12:09:30Faizin vergisi zaten var kesiyor banka günlük olarak benden. Örneğin 50 lira alıyorsam 3-4 lira da kesiyor vergifalconx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
