• 01-07-2024, 11:56:01
    #1
    Az önce izledim Bakan Şimşek bir daha ki pakette borsa daki kazançlara vergi getirrmeyi düşünüyoruz dedi.

    Yahu kazanmadık ki kazansak? Bugün açıklama yapmasaydı herkes kazanıyordu şimdi bütün hisseler çöp oldu.

    İlla faize mi para yatıralım anlamadım ki?
  • 01-07-2024, 12:01:17
    #2
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce izledim Bakan Şimşek bir daha ki pakette borsa daki kazançlara vergi getirrmeyi düşünüyoruz dedi.

    Yahu kazanmadık ki kazansak? Bugün açıklama yapmasaydı herkes kazanıyordu şimdi bütün hisseler çöp oldu.

    İlla faize mi para yatıralım anlamadım ki?
    Malesef hocam halimiz bu.
  • 01-07-2024, 12:03:14
    #3

    Katılımcı sayısından belli oluyor borsanın bittiği.
  • 01-07-2024, 12:04:44
    #4
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Katılımcı sayısından belli oluyor borsanın bittiği.
    Sabah iyi başladı adam tv'ye çıkıp vergi getireceğiz diyince olaylar patladı.
  • 01-07-2024, 12:07:24
    #5
    Bilinçli yapılıyor. 2 aydır halka arzlara katılmıyorum. 1 tl edecek hisseyi 200 tlye halka arz edersen sonra çıkıp gelene gidene uçana kaçana vergi koyacağız dersen borsa çöker insanlar korkar.
  • 01-07-2024, 12:08:34
    #6
    Merak etmeyin yakında o faizin de vergisini alacaklar zaten alıyorlardır belkide bilmiyorum ama. Neyse..
  • 01-07-2024, 12:08:51
    #7
    Sürekli borsaya vergi getireceğiz diye açıklama yapmak yerine, borsaya vergi getirse bu kadar çok düşüş olmazdı.
    Vergi gelecekse gelsin. Getir vergiyi, o gün taban yeriz. Eyvallah ama zırt pırt vergi gelecek, böyle gelecek, yok vazgeçtik, sonra tekrar gelecek derken borsayı bitirdiler.
  • 01-07-2024, 12:09:30
    #8
    falconx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin yakında o faizin de vergisini alacaklar zaten alıyorlardır belkide bilmiyorum ama. Neyse..
    Faizin vergisi zaten var kesiyor banka günlük olarak benden. Örneğin 50 lira alıyorsam 3-4 lira da kesiyor vergi
  • 01-07-2024, 12:14:04
    #9
    Teşekkürler McQueen bundan da soğuduk
    Çırpına çırpına bir iki şirket bulmuştuk bugün onlar da dibi gördü.
    - 4500le başladık güne