Bilinçli yapılıyor. 2 aydır halka arzlara katılmıyorum. 1 tl edecek hisseyi 200 tlye halka arz edersen sonra çıkıp gelene gidene uçana kaçana vergi koyacağız dersen borsa çöker insanlar korkar.