Az önce izledim Bakan Şimşek bir daha ki pakette borsa daki kazançlara vergi getirrmeyi düşünüyoruz dedi.
Yahu kazanmadık ki kazansak? Bugün açıklama yapmasaydı herkes kazanıyordu şimdi bütün hisseler çöp oldu.
İlla faize mi para yatıralım anlamadım ki?
Malesef hocam halimiz bu.