• 30-06-2024, 00:22:37
    #1
    Norveç’ten hepinize selam dostlarım abilerim.


    Yarın Türkiye’ye dönüyorum. Buradan getirebileceğim istediğiniz şeyler var ise elimden geldiğince getirebilirim.

    (Not: Valizimde kilo olarak yer var ama hacim olarak çok yok.)
  • 30-06-2024, 00:25:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sigara getirebilir misiniz
  • 30-06-2024, 00:27:38
    #3
    Getir Free shoptan bişeler 😂 İçecek olur dumanlı yaşam olur 😀
  • 30-06-2024, 00:31:41
    #4
    Xiaomi telefon getirebilir misiniz
  • 30-06-2024, 00:34:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    As hocam kırmızı marlboro olabilir
  • 30-06-2024, 00:35:42
    #6
    Fyodor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara getirebilir misiniz
    Bulunduğum şehirde bir tane bile tobacco shop görmedim desem inanır mısınız? Free shoplardan getirebilirim ama.
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getir Free shoptan bişeler 😂 İçecek olur dumanlı yaşam olur 😀
    Özel istek var mı 😁

    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi telefon getirebilir misiniz
    Hocam burada teknolojik aletler hiç ucuz değil ya hemen hemen aynı fiyat Türkiye’yle. Değmez getirmeme
  • 30-06-2024, 00:37:30
    #7
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    As hocam kırmızı marlboro olabilir
    Dediğim gibi öyle tobacco shoplar yok marketlerde sigara satışı zaten yok. Galiba gerçekten bi biz kaldık bırakmayan. Free shoplarda bulursam yazayım size.
  • 30-06-2024, 00:41:14
    #8
    360° Dijital Çözümler
    Hocam lego fiyatları hakkında bilginiz var mı
  • 30-06-2024, 00:44:45
    #9
    ABCdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lego fiyatları hakkında bilginiz var mı
    Bakmıştım freeshoplarda buradakinden ucuzdu. Türkiyeden 200-300 lira daha ucuz ama Türkiye’de olmayan modeller var