Norveçten Selamlar | İsteklerinizi Getirebilirim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Norveçten Selamlar | İsteklerinizi Getirebilirim
15
●
578
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Norveçten Selamlar | İsteklerinizi Getirebilirim
1
2
30-06-2024, 00:22:37
#1
Shadowfire
Norveçten hepinize selam dostlarım abilerim.
Yarın Türkiyeye dönüyorum. Buradan getirebileceğim istediğiniz şeyler var ise elimden geldiğince getirebilirim.
(Not: Valizimde kilo olarak yer var ama hacim olarak çok yok.)
30-06-2024, 00:25:08
#2
ExchangeNow
Üyeliği durduruldu
Sigara getirebilir misiniz
30-06-2024, 00:27:38
#3
SerkanAks
Getir Free shoptan bişeler 😂 İçecek olur dumanlı yaşam olur 😀
30-06-2024, 00:31:41
#4
DigitalTrade
Xiaomi telefon getirebilir misiniz
30-06-2024, 00:34:52
#5
OzeL
Üyeliği durduruldu
As hocam kırmızı marlboro olabilir
30-06-2024, 00:35:42
#6
Shadowfire
Fyodor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigara getirebilir misiniz
Bulunduğum şehirde bir tane bile tobacco shop görmedim desem inanır mısınız? Free shoplardan getirebilirim ama.
SerkanAks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Getir Free shoptan bişeler 😂 İçecek olur dumanlı yaşam olur 😀
Özel istek var mı 😁
DigitalTrade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Xiaomi telefon getirebilir misiniz
Hocam burada teknolojik aletler hiç ucuz değil ya hemen hemen aynı fiyat Türkiyeyle. Değmez getirmeme
30-06-2024, 00:37:30
#7
Shadowfire
OzeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
As hocam kırmızı marlboro olabilir
Dediğim gibi öyle tobacco shoplar yok marketlerde sigara satışı zaten yok. Galiba gerçekten bi biz kaldık bırakmayan. Free shoplarda bulursam yazayım size.
30-06-2024, 00:41:14
#8
Novuera
360° Dijital Çözümler
Hocam lego fiyatları hakkında bilginiz var mı
30-06-2024, 00:44:45
#9
Shadowfire
ABCdigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam lego fiyatları hakkında bilginiz var mı
Bakmıştım freeshoplarda buradakinden ucuzdu. Türkiyeden 200-300 lira daha ucuz ama Türkiyede olmayan modeller var
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler