Norveç’ten hepinize selam dostlarım abilerim.


Yarın Türkiye’ye dönüyorum. Buradan getirebileceğim istediğiniz şeyler var ise elimden geldiğince getirebilirim.

(Not: Valizimde kilo olarak yer var ama hacim olarak çok yok.)