Aşk acısı çeken çok arkdaş oluyor r10'da buraya konu falan açıyorlar çoğu kez. İşte R10.net ne kadar büyükse herkes bir biriyle bişeyler paylaşabiliyor. Bu güven sağlanmış durumda.
Ben de onlardan biriyim ve şu şarkı bana herşeyi unutturuyor. Link aşşağıda. Sevgilisinden ayrılan herkese tavsiye ederim
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=hfon9OMsOOU[/MEDIA]
Aşk Acısı Çeken Arkdaşlar Bu Konuya Bakabilirler
5
●500
- 16-07-2009, 00:51:42Dur o zaman aşk arayanlar için de bir şarkı bulmak lazım. Valla ben unutmalıyım unuttumda. Şimdi bu şarkıyı söyleyen kıza taktım ya hadi hayırlısı.Minova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzeni yolla...Bekle ondan sonra.Atiye gelsin yanına...Salla
- 16-07-2009, 18:08:31Allah kimseye vermesin AŞK ACISI
Zor evet eğer aşk acı veriyorsa zor.Allah yardım etsin bu türden sevenlere...
- 16-07-2009, 18:40:12Üyeliği durduruldu
böyle böyle kıymetini bileceksiniz sevginin aşkın
Zor evet eğer aşk acı veriyorsa zor.Allah yardım etsin bu türden sevenlere...