• 16-07-2009, 00:38:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aşk acısı çeken çok arkdaş oluyor r10'da buraya konu falan açıyorlar çoğu kez. İşte R10.net ne kadar büyükse herkes bir biriyle bişeyler paylaşabiliyor. Bu güven sağlanmış durumda.

    Ben de onlardan biriyim ve şu şarkı bana herşeyi unutturuyor. Link aşşağıda. Sevgilisinden ayrılan herkese tavsiye ederim

    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=hfon9OMsOOU[/MEDIA]
  • 16-07-2009, 00:43:07
    #2
    halinize şükür edin nice insanlar var dua ediyolar bi kız bulsam da ayrılsam diye böyle böyle kıymetini bileceksiniz sevginin aşkın
  • 16-07-2009, 00:51:42
    #3
    Minova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halinize şükür edin nice insanlar var dua ediyolar bi kız bulsam da ayrılsam diye böyle böyle kıymetini bileceksiniz sevginin aşkın
    Dur o zaman aşk arayanlar için de bir şarkı bulmak lazım. Valla ben unutmalıyım unuttumda. Şimdi bu şarkıyı söyleyen kıza taktım ya hadi hayırlısı.

    Üzeni yolla...Bekle ondan sonra.Atiye gelsin yanına...Salla
  • 16-07-2009, 11:18:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=MGXTcMsbm4I[/MEDIA]
    Allah kimseye vermesin AŞK ACISI...
    çektik çekiorz çekeceğiz bilioruz
  • 16-07-2009, 18:08:31
    #5
    Allah kimseye vermesin AŞK ACISI Zor evet eğer aşk acı veriyorsa zor.Allah yardım etsin bu türden sevenlere...
  • 16-07-2009, 18:40:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kimseye vermesin AŞK ACISI Zor evet eğer aşk acı veriyorsa zor.Allah yardım etsin bu türden sevenlere...

    Sevdik seviorz seveceğiz güzin abla