Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aşk acısı çeken çok arkdaş oluyor r10'da buraya konu falan açıyorlar çoğu kez. İşte R10.net ne kadar büyükse herkes bir biriyle bişeyler paylaşabiliyor. Bu güven sağlanmış durumda.
Ben de onlardan biriyim ve şu şarkı bana herşeyi unutturuyor. Link aşşağıda. Sevgilisinden ayrılan herkese tavsiye ederim
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=hfon9OMsOOU[/MEDIA]