Mesaj hakkı için 5 köntüre ihtiyacım var :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mesaj hakkı için 5 köntüre ihtiyacım var :(
9
●
639
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Mesaj hakkı için 5 köntüre ihtiyacım var :(
1
2
16-07-2009, 01:01:28
#10
TeXaS
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
trade 0 rep 10
doğru dürüst paylaımınız yok..
neye göre istiyorsunuzki?
hiç kimse 100 itraderle 3K postla buraya gelmedi herkez 0 ile başladı illa post mu kasılması lazım bir şey istemek için.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler