hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trade 0 rep 10
doğru dürüst paylaımınız yok..
neye göre istiyorsunuzki?
hiç kimse 100 itraderle 3K postla buraya gelmedi herkez 0 ile başladı illa post mu kasılması lazım bir şey istemek için.