Konu
Mesaj hakkı için 5 köntüre ihtiyacım var :(
16-07-2009, 01:01:28
#10
TeXaS
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
trade 0 rep 10
doğru dürüst paylaımınız yok..
neye göre istiyorsunuzki?
hiç kimse 100 itraderle 3K postla buraya gelmedi herkez 0 ile başladı illa post mu kasılması lazım bir şey istemek için.