• 15-07-2009, 14:56:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bütçe açığının faturası yine vatandaşa çıktı. Açığı kapatmak için hükümet en kolay yolu buldu ve akaryakıttaki zaten astronomik olan vergi oranına zam yaptı. Bu fahiş zam pompaya da yüklü miktarda yansıdı... Vatandaş "el insaf" diye isyan etti...

    ÖTV artırılınca akaryakıt dağıtım şirketleri de zamma gitti.
    Benzine 23 kuruş, motorin ise 18 kuruş zamlandı.
    Kurşunsuz benzinin fiyatı 2.93 TL'den, 3.16 TL'ye çıktı.

    EPDK FİYATI YÜKSELTTİ

    Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK), akaryakıt dağıtım ve bayi satışlarına yönelik belirlediği ''tavan fiyat''ı yeni ÖTV miktarlarına göre yeniden düzenledi.

    EPDK, bugün için, akaryakıt bayi tavan fiyatını;

    * 95 oktan kurşunsuz benzin için litrede 2,93 liradan 3,16 liraya,
    *Motorinde 2,35 liradan 2,53 liraya,
    *Kırsal motorinde ise 2,22 liradan 2,40 liraya yükseltti.

    Vergiler dahil akaryakıt dağıtım tavan fiyatları ise 95 oktan kurşunsuz benzin için litrede 3,02, motorinde 2,35, kırsal motorinde 2,24 lira olarak belirlendi. Daha önce akaryakıt dağıtım tavan fiyatı kurşunsuz benzin için 2,78, motorin için 2,17, kırsal motorin için de 2,06 lira düzeyinde bulunuyordu.

    VERGİYE ZAM KAPIYI AÇTI

    Hükümet, akaryakıt fiyatlarından alınan vergiyi yüksek bir oranda artırdı. Buna göre benzinde daha önce litrede 1.45 lira olan maktu vergi 1.65 liraya, motorinde de 0.93 liradan 1.03 liraya çıkarıldı.

    Bu kararın ardından benzin ve motorine yüklü zam gelmesi kaçınılmaz olarak görülüyordu.
  • 15-07-2009, 14:58:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    En güzel yaptığımız şey 3 indirip 13 zam yapmak
  • 15-07-2009, 15:30:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    dün tavan fiyatı 2,78 olmuştu ne ayak bu?
  • 15-07-2009, 15:35:04
    #4
    Aa ne kadar tatlı olmuş.
  • 15-07-2009, 15:41:55
    #5
    ya ne fark eder, ben her gün 50 liralık alıyorum.
  • 15-07-2009, 16:35:41
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim babam nakliyeci bu zamlar en çok bizim bütçeyi etkiliyor.
  • 15-07-2009, 16:38:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne fark eder, ben her gün 50 liralık alıyorum.
    her gün ortalama 170 km yol mu gidiosun ?
  • 15-07-2009, 16:47:50
    #8
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne fark eder, ben her gün 50 liralık alıyorum.
    Peh oda birşey mi?
    Ben porscheye günde 250 liralık alıyorum.
  • 15-07-2009, 16:51:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peh oda birşey mi?
    Ben porscheye günde 250 liralık alıyorum.
    Bu trafikde 50km ancak gider senin porshe