• 15-07-2009, 18:49:04
    #10
    benzine 1 gün 5 kuruş indirim yapıyolar ikinci gün 20 kuruş zam
    oda indirim yaptık demek için yoksa onuda yapmazlar
  • 15-07-2009, 19:46:08
    #11
    Misafir
    Geçen fiyatlar düşünce indirim felaketin habercisidir. Tehlike çanları çalmaya başladı dedim. Zam gelmiş. Bunlar tam dayaklık. Böyle tutucan. Evire çevire dövücen. Zaten şamar oğlanından başkada birşey olmaz. Cacık desen o bile olmaz.
  • 15-07-2009, 20:16:25
    #12
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne fark eder, ben her gün 50 liralık alıyorum.

    anlaşılan senin tuzun kuru,senin için farketmez.olan dar gelirlilere oluyor...
  • 15-07-2009, 21:13:02
    #13
    Arkadaş şirket hesabına alıyor galiba.

    Bizde 2 günde bir 200 liralık yakıt alıyoruz şirket adına ama zam oldukça bizimde içimiz gitmiyor değil
  • 15-07-2009, 21:45:57
    #14
    Bu ülkede sittin sene kaçak mazotun önüne geçilemez. Emeği geçenlere kocaman bir bravo.
  • 15-07-2009, 21:54:47
    #15
    durmak yok yola devam
  • 15-07-2009, 21:58:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Zehir zıkkım olsun.
  • 15-07-2009, 22:32:39
    #17
    katır boru hattı
    adres iran - van