• 21-06-2024, 17:56:16
    #1
    Gold üye
    İzmirde hediyelik eşya ararken bir kaç dükkanda erkek cinsel organlı anahtarlık, soda açacağı ve mum gördük. Küçük çocuklarla girmiştik hiç onlar görmeden çıktık. 2. mağazaya girdik her dolapta asılı onda da aynı şekilde vardı. Böyle bir şeyin yasak olması gerekmez mi en azından hediyelik dükkanlarda, böyle şeylere özel ayrı bir mağaza yok mu zaten, birde böyle ailelerin girdiği yerlerde satılmamalı bence
  • 21-06-2024, 17:58:27
    #2
    s3xshopların satması gerek böyle eşyaları

    s3xshop sitelerinde hediyelik ürünler bölümünde satılır
  • 21-06-2024, 18:00:30
    #3
    Etik değil fakat artık maalesef bunlara özen gösterilmiyor
  • 21-06-2024, 18:08:03
    #4
    Gold üye
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s3xshopların satması gerek böyle eşyaları

    s3xshop sitelerinde hediyelik ürünler bölümünde satılır
    bendr öyle biliyordum hocam daha önce hiç karşılaşmamıştım.

    SerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etik değil fakat artık maalesef bunlara özen gösterilmiyor
    yasak olmasıda gerekli bence böyle ailelerin küçük çocukların girdiği yerde

    bende telefonla konuşuyordum abim bana soda açacağını gösterdi tahtadan fark edemedim. O da hızla çocukları çıkardı yanıma geldi gösterdi. Dükkanda bu şekilde anahtarlık, mum, soda açacağı belki tonlarcası vardı. İzmir hatırası alıp çıktık hemen, yasak olmalı böyle dükkanlarda bence
  • 21-06-2024, 22:25:39
    #5
    Bereket tanrısıdır o muhtemelen
  • 21-06-2024, 22:36:19
    #6
    Özgürlükten yana biriyim fakat bu aşırıya kaçmaktır.
    Kesinlikle doğru değil. Aileler çocukları ile geziyorlar , eş dost ile geziyorlar. Hiç hoş durmaz. Yasak olması daha doğru olur.

    Ayrıca kim alıp evine koyar ki bu tarz şeyleri. İğrenç bir defa. Pen.sten soda açacağı yok devenin nalı.
  • 22-06-2024, 02:21:17
    #7
    Gold üye
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bereket tanrısıdır o muhtemelen
    o da vardı hocam ama minik bir şeydi güler geçersinde mesela anahtarlık plastikten di birde yaylı şekilde ucu vardı sallanıyor uzuyor hocam yani öyle bir şey ki ben utandım. Abim ve küçük yiğenlerim vardı.

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgürlükten yana biriyim fakat bu aşırıya kaçmaktır.
    Kesinlikle doğru değil. Aileler çocukları ile geziyorlar , eş dost ile geziyorlar. Hiç hoş durmaz. Yasak olması daha doğru olur.

    Ayrıca kim alıp evine koyar ki bu tarz şeyleri. İğrenç bir defa. Pen.sten soda açacağı yok devenin nalı.
    Haklısınız hocam özgürlükten yanayım bende ama bunlar satılmamalı hadi satılsın ama onlara özel sadece o tür şeylerin olduğu yerlerde satılsın. Biz bunu bilmeden hediyelik eşyaya girdik yerin dibine girdim ben allahtan çocuklar görmeden abim fark etti.
  • 22-06-2024, 02:22:36
    #8
    Adsense | Investor
    Sanırım konak, alsancak veya ksk tarafında gördünüz. Bu tür şeyler bu memlekette normal olup turistlere yönelik. Şikayetleriniz bir fayda etmez fakat olması bence de çok uygun değil.
  • 22-06-2024, 02:31:17
    #9
    Kıbrıs şehitlerinde hemen her dükkanda mevcut malesef