Bereket tanrısıdır o muhtemelen
o da vardı hocam ama minik bir şeydi güler geçersinde mesela anahtarlık plastikten di birde yaylı şekilde ucu vardı sallanıyor uzuyor hocam yani öyle bir şey ki ben utandım. Abim ve küçük yiğenlerim vardı.
Özgürlükten yana biriyim fakat bu aşırıya kaçmaktır.
Kesinlikle doğru değil. Aileler çocukları ile geziyorlar , eş dost ile geziyorlar. Hiç hoş durmaz. Yasak olması daha doğru olur.
Ayrıca kim alıp evine koyar ki bu tarz şeyleri. İğrenç bir defa. Pen.sten soda açacağı yok devenin nalı.
Haklısınız hocam özgürlükten yanayım bende ama bunlar satılmamalı hadi satılsın ama onlara özel sadece o tür şeylerin olduğu yerlerde satılsın. Biz bunu bilmeden hediyelik eşyaya girdik yerin dibine girdim ben allahtan çocuklar görmeden abim fark etti.