Özgürlükten yana biriyim fakat bu aşırıya kaçmaktır.
Kesinlikle doğru değil. Aileler çocukları ile geziyorlar , eş dost ile geziyorlar. Hiç hoş durmaz. Yasak olması daha doğru olur.
Ayrıca kim alıp evine koyar ki bu tarz şeyleri. İğrenç bir defa. Pen.sten soda açacağı yok devenin nalı.