4 aydır seslendirmemiştim. Fırsat bulunca bugün yeni bir tane seslendirdim. Sizlerle de paylaşmak istedim. Olumlu olumsuz eleştiri yapabilirsiniz. Umarım beğenerek dinlersiniz 
https://www.youtube.com/watch?v=r-wrsJaDe8Y
1
●94
4 aydır seslendirmemiştim. Fırsat bulunca bugün yeni bir tane seslendirdim. Sizlerle de paylaşmak istedim. Olumlu olumsuz eleştiri yapabilirsiniz. Umarım beğenerek dinlersiniz 