• 14-06-2024, 02:29:44
    #1
    Kendimce amatör çapta meşhur olma amacı gütmeden, şiir seslendirmek hoşuma gidiyor. 4 aydır seslendirmemiştim. Fırsat bulunca bugün yeni bir tane seslendirdim. Sizlerle de paylaşmak istedim. Olumlu olumsuz eleştiri yapabilirsiniz. Umarım beğenerek dinlersiniz


    https://www.youtube.com/watch?v=r-wrsJaDe8Y
  • 14-06-2024, 02:45:14
    #2
    hayırlı olsun başarılar.acaba benim kulaklıktamı sorun var ses boğuk ve hafif yankı yapıyor.tam anlayamıyorum sözleri.