Kendimce amatör çapta meşhur olma amacı gütmeden, şiir seslendirmek hoşuma gidiyor. 4 aydır seslendirmemiştim. Fırsat bulunca bugün yeni bir tane seslendirdim. Sizlerle de paylaşmak istedim. Olumlu olumsuz eleştiri yapabilirsiniz. Umarım beğenerek dinlersiniz


https://www.youtube.com/watch?v=r-wrsJaDe8Y