• 12-06-2024, 03:25:25
    #10
    Qui non proficit, deficit
    Gayet hoş olmuş emeğinize sağlık.
  • 12-06-2024, 03:28:41
    #11
    Çok alçak olmuş
  • 12-06-2024, 03:31:36
    #12
    Gerçek aşk denilebilir mi
  • 12-06-2024, 03:32:59
    #13
    KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek aşk denilebilir mi
    Ta kendisi hocam 😄
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok alçak olmuş
    Ölçüyü de özel istedi
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hoş olmuş emeğinize sağlık.
    Çok teşekkür ederim
  • 12-06-2024, 03:37:13
    #14
    çok güzel olmuş hocam şahsen çok beğendim ama bence bişeyler daha ekleyin sıradan olmasın sonuçta eşinize vereceksiniz biraz daha özel yapabilirsiniz
  • 12-06-2024, 03:38:46
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel olmuş hocam şahsen çok beğendim ama bence bişeyler daha ekleyin sıradan olmasın sonuçta eşinize vereceksiniz biraz daha özel yapabilirsiniz
    Ya çok doldurmak istemedim malzemeyi açıkçası ev biraz küçükte boğmasın sade olsun istedik ama tabi dediğiniz gibi olsa daha şık durabilir kesinlikle
  • 12-06-2024, 03:43:32
    #16
    çok hoş olmuş tebrikler.
  • 12-06-2024, 07:53:33
    #17
    Şık görünüyor. Elinize sağlık
  • 12-06-2024, 08:22:20
    #18
    Aşk böyle bir şey sanırım, adama sanat yaptırır sanat.