Şimdi sonuçlar açıklandı ve hiçde süpriz olmayan puanımı öğrendim.
Uzun zamandır düşündüğüm ve yapmak istediğim birşey vardı GSF de okumak.
Ama yapmadığım birşeyde bu yetenek sınavlarına hazırlanmakdı.
Yeteneğim var ve resim çizmekden zevk alırım.
Bu sene sadece ortamı görmek için yaşadığım ilde en az bir tane gsf yetenek sınavlarına girmeyi düşünüyorum.
Aklımda mimar sinan ve marmara üniversiteleri var.
Bu sınavlara hazırlanan bu üniversitede okumuş hatta bu üniversitenin gs fakültesinde okumuş bir sürü insan var ve bunlardan biride aramızda yani forumda olabilir diye düşündüm. Ve tecrübelerinizden, bilgilerinizden yararlanmak için bir konu açdım.
Konuyla alakası olan bilgili ve ilgili hatta bu sınava girmiş, girecek kişilerin ve kazanıp okuyanların hatta ve hatta mezun olanların (çok mu şey istiyorum ne) bigilerini paylaşmasını istiyorum.
Her nekadar kendim için istesemde vereceğiniz bilgileri arayan binlerce kişi var ve arama motorları sayesinde geniş bir kitleyede faydalı olacaksınız
