Şu torpil var olayına değinip Mimar Sinan Hocalarının verdiği kurs var demişsin.
Torpil olması için kursa gitmemiz işe yarıyor mu onu mu demek istedin acaba
Torpil olması hiç işime glemez çünkü ne birini tanırım nede tanısam bile böyle bişey isteyebilirim.
kazananların yüzde kaçı torpille giriyor ki ? yada girebilir.
Sonuçda böyle bir olay varsa bile her jürinin belirli bi kredisi olmalı herkesde torpille giremez ya...
Bi soru daha var cevap aradığım. Acaba kazananlar hangi bölümlerden ve ham puanları kaç...