• 10-06-2024, 23:12:06
    #19
    LOTUSLİSANS.COM
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin Allah razı olsun. Denk geldiği iyi olmuş kafama takılan bir şey olursa rahatsız ederim hocam. Yaklaşık bir iki aydır bakıyorum. Eski model olup sorunsuz olan yok illa ki her arabanın bir sorunu çıkıyor. Bende artık ya nasip deyip aldım ne yapayım
    Yazabilirsiniz hocam elden geldiğince yardımcı olurum. Bi yerden başlamak lazım hiç iyimiş kötüymüş insanların dediğine aldırış etmeyin. Ek bir tavsiye, arabanın yürüyeni harici aşırı masrafa girmeyin. Bi kere başlayınca ucu bucağı yok habire para çıkıyor cepten. İnşallah daha iyileri de nasip olur.
  • 10-06-2024, 23:14:21
    #20
    Vallahi hocam 2015'de sattım. Hala aynı adam biniyor

  • 10-06-2024, 23:17:03
    #21
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun aleykum arkadaşlar Allah'ın izniyle ilk aracım alıyorum. Bugün gittik görüştük, kaporasını verdik. Yarın 14.00 gibi satışını alacağım.

    Gönül ister daha iyileri olsun ama ev kirası, bebek masrafları, geçim sıkıntısı derken gücüm ancak buna yetti. Kimseden öyle aman aman desteğim yok ne yapabilirsem kendi başıma yapmaya çalışıyorum. Araç için param bile yetmedi eşe dosta rica ettim sağ olsunlar görüldü attılar. Bir kısım eksik kaldı ama son çare yarın kuyumcudan bozdurup kredi kartı ile altın filan alacağım. Bebek doğunca arabasız olmuyor illa ki lazımdı bu da bahanesi oldu. Rabbim isteyen herkese daha iyilerini nasip etsin.

    Arabayı da şöyle özetleyeyim, satıcıdayken hararet yüzünden conta yakmış. Bugün üst motor komple yeniden yapıldı. Kronik sorun olduğu için fan yetersiz kalıyormuş Tofaş fanı eklettireceğim o zaman araba rahatlar dedi. Sanırım alüminyum olduğu için çabuk ısınıyor çabuk soğuyormuş. Onun dışında kaporta filan sağlam çürüğü çarığı yok. Bakalım ayağımızı yerden kessin borcu bitince yükselttiriz inşallah.

    hayırlı olsun tekerine taş değmesin, en azından 1 adım atmışsınız.
  • 10-06-2024, 23:27:45
    #22
    Hayırlı olsun hocam. Unutmayın;

    En iyi araç kapınızda bekleyen araçtır.
  • 11-06-2024, 00:34:16
    #23
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız inşallah
  • 11-06-2024, 00:44:46
    #24
    Ehliyet aldığımda ilk aracım 99 Broadwaydı. 5 sene onu kullandım. Jettaya yükselttim, sonra fiesta aldım onu sattım 2022 stonic aldım şimdi kısmet olursa 1-2 ay içinde parayı denkliyorum. 2021 Bmw 218i grand Coupe alacağım. Bir yerden başlayınca gerisi geliyor.
  • 11-06-2024, 00:46:04
    #25
    Bir yerden başlamak gerek hocam, hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.
  • 11-06-2024, 00:52:56
    #26
    ve aleykum selam.heyyt bee çocukluğumdaki en sevdiğim arabaydı.az yakmasıyla efsaneydi.hayırlı olsun
  • 11-06-2024, 05:09:58
    #27
    Daha iyilerine geçiş yapmanız dileğiyle