neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin Allah razı olsun. Denk geldiği iyi olmuş kafama takılan bir şey olursa rahatsız ederim hocam. Yaklaşık bir iki aydır bakıyorum. Eski model olup sorunsuz olan yok illa ki her arabanın bir sorunu çıkıyor. Bende artık ya nasip deyip aldım ne yapayım
Yazabilirsiniz hocam elden geldiğince yardımcı olurum. Bi yerden başlamak lazım hiç iyimiş kötüymüş insanların dediğine aldırış etmeyin. Ek bir tavsiye, arabanın yürüyeni harici aşırı masrafa girmeyin. Bi kere başlayınca ucu bucağı yok habire para çıkıyor cepten. İnşallah daha iyileri de nasip olur.