• 13-07-2009, 13:47:05
    #1
    Arkadaşlar SBS Tercihleri internetten üzerinden online olarakmı yapılıyor yoksa gerekli olan okula gidip oradan mı tercih yapılıyor ?
    t$kler
  • 13-07-2009, 13:51:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gidip okula sormayı düşünmüyor musun en azından telefon aç daha detaylı bilgi alırsınız.
  • 13-07-2009, 17:41:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    eokul uygulması var oradan yapılıyor diye biliyorum.
  • 13-07-2009, 17:45:07
    #4
    eokuldan yapılıyor sonra okula gidilip onaylatılıyor diye biliyorum
  • 13-07-2009, 20:54:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dundar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eokuldan yapılıyor sonra okula gidilip onaylatılıyor diye biliyorum
    Dogru biliyorsun. Aynen öyle Yapiliyor
  • 14-07-2009, 00:21:30
    #6
    Arkadaşlar Sağolun Yaptık Tercihleri Hayırlısı bakalim
  • 14-07-2009, 03:45:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 yaş ortalaması baya baya düşmüş Umarım "genç" webmaster adaylarını kendilerini iyi yetiştiriyorlardır..
  • 14-07-2009, 08:36:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 yaş ortalaması baya baya düşmüş Umarım "genç" webmaster adaylarını kendilerini iyi yetiştiriyorlardır..
    genelde kardeşleri için soruyorlar bende kardeşimden biliyorum mesela