H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 yaş ortalaması baya baya düşmüş Umarım "genç" webmaster adaylarını kendilerini iyi yetiştiriyorlardır..
genelde kardeşleri için soruyorlar bende kardeşimden biliyorum mesela