• 05-06-2024, 00:34:34
    #1
    Ev aşırı derecede sıcak klimam yok vantilatör de kendi için çalışıyor Pişdik Yaww
  • 05-06-2024, 00:36:13
    #2
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev aşırı derecede sıcak klimam yok vantilatör de kendi için çalışıyor Pişdik Yaww
    Hatayda Da Durumlar Aynı Klima Yok Balkonda Oturuyorum Şuanda Bu Gece Uyku Yok ahahaha
  • 05-06-2024, 00:36:44
    #3
    Şort giydim, bacaklarım üşüdü hocam.
    Burası gayet iyi
  • 05-06-2024, 00:36:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bodrum yanıyo hocam alev alev buralar
  • 05-06-2024, 00:37:29
    #5
    esmiyor
  • 05-06-2024, 00:37:50
    #6
    https://youtu.be/HStCv8ixyWg


    Sonumuz hiç hayra alamet olmayacak gibi
  • 05-06-2024, 00:38:13
    #7
    buzlu su içmekten bi hal oldum artık
  • 05-06-2024, 00:47:44
    #8
    bunlar adanayı görse birde
  • 05-06-2024, 00:53:48
    #9
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar adanayı görse birde
    Güneşe ateş edildikden sonra havanın dengesi dahada bozuldu