fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev aşırı derecede sıcak klimam yok vantilatör de kendi için çalışıyor Pişdik Yaww
Hatayda Da Durumlar Aynı Klima Yok Balkonda Oturuyorum Şuanda Bu Gece Uyku Yok ahahaha