• 31-05-2024, 13:25:33
    #1
    yıl olmuş 2024 yaşanan olaya bakın



    https://x.com/tugberk37/status/1796473657180704879
  • 31-05-2024, 13:27:09
    #2
    TASARIM AJANSI
    Tam yobaz işte. İki kesimin de birbirine saygı gösterdiği bir dünyada yaşamayı çok isterdim
  • 31-05-2024, 13:27:19
    #3
    Toplum olarak hiçbir şekilde ayarımız ve saygımız yok.
  • 31-05-2024, 13:27:45
    #4
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam yobaz işte. İki kesimin de birbirine saygı gösterdiği bir dünyada yaşamayı çok isterdim
    Haklısınız hocam, 2 tarafta da dediğiniz gibi insanlar mevcut. Bende dediğiniz gibi bir dünyada yaşamayı isterdim.
  • 31-05-2024, 13:27:47
    #5
    O Keseri alıp.........
  • 31-05-2024, 13:27:58
    #6
    Tövbe yarabbi tövbe. Nelerle ugrasmamiz gerekirken nelerle uğraşıyoruz.
  • 31-05-2024, 13:32:40
    #7
    lafa gelince özgürlük yok derler ülkede bu tipler. ama miletin açıgı kapalısı ile uğraşırlar.
  • 31-05-2024, 13:37:22
    #8
    Kanunların yeteri kadar işlemediği tüm ülkeler böyle...
    Kanunlarımız belki de dünya standartlarının üzerinde ama işleyiş zayıf..

    Hukukçu değilim ama şu kadın kaç tane hukuk kurulanını çiğnedi. Tutuklanıp bunun cezasını çekmek için çok değil 7-8 ay hapis yatsa bir daha kimseye gelip de ağzını açamaz.


    (Bu arada aralarındaki tartışmanın çarşaf veya türban ile ilgili olup olmadığını konuşmalardan anlayamadım.)
  • 31-05-2024, 13:39:49
    #9
    Bütün ümidim gençliktedir
    Bu tür konuları asla tasvip etmiyorum. Bilinçli olarak milletin sinir uçlarıyla oynuyorlar. Aynı tepkiler şortlu bir kıza yapılmıyor mu? Sizler böyle paylaştıkça, bunlara alet olmuş oluyorsunuz. Kimse konuşmazsa, işe yaramadığını anlayacaklar ve bundan vazgeçecekler emin olun.