Kanunların yeteri kadar işlemediği tüm ülkeler böyle...
Kanunlarımız belki de dünya standartlarının üzerinde ama işleyiş zayıf..

Hukukçu değilim ama şu kadın kaç tane hukuk kurulanını çiğnedi. Tutuklanıp bunun cezasını çekmek için çok değil 7-8 ay hapis yatsa bir daha kimseye gelip de ağzını açamaz.


(Bu arada aralarındaki tartışmanın çarşaf veya türban ile ilgili olup olmadığını konuşmalardan anlayamadım.)