FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam yobaz işte. İki kesimin de birbirine saygı gösterdiği bir dünyada yaşamayı çok isterdim
Haklısınız hocam, 2 tarafta da dediğiniz gibi insanlar mevcut. Bende dediğiniz gibi bir dünyada yaşamayı isterdim.