R10 üzerinden tanışıp sevgili, flört, evlilik yaşayan oldu mu ? 😅
İlginç bir soru.
Arkadaşlık ilişkisi de olabilir.
R10 hiç böyle bir ilişkiye vesile oldu mu ?
Birçok ticaretim oldu birçok kullanıcı ile ama kimseye sormadım nerede oturuyorsunuz diye 😂 ya da neler yapıyorsunuz diye. İş usulü selam nasılsınız demişimdir en fazla