Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üzerinden tanışıp sevgili, flört, evlilik yaşayan oldu mu ? 😅
İlginç bir soru.
Arkadaşlık ilişkisi de olabilir.
R10 hiç böyle bir ilişkiye vesile oldu mu ?
Eşimle burdan tanıştım. Evliliğimizin 5.Yılı mutluyuz ☺