Halı saha kadromla, Konya'dan iyi oynarım. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Halı saha kadromla, Konya'dan iyi oynarım.
16
●
674
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Halı saha kadromla, Konya'dan iyi oynarım.
1
2
26-05-2024, 20:14:47
#10
Misafir
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi 11'im le çıkmadım çünkü
U19 la çıksaydın
26-05-2024, 20:19:48
#11
ademakcan
2-0 olsun, geçmiş olsun.
26-05-2024, 20:20:02
#12
shentaweb
Wordpress
Hala hakkıyla kupa kaldıracaklarını sananlar var mı cidden?
26-05-2024, 20:22:12
#13
ademakcan
Düş kümeye konya
26-05-2024, 20:24:34
#14
Seohunter
İstersen oynarsın hocam adamlar demek ki küme düşecek kadar şeyi göze alacak bişeyler almış
26-05-2024, 21:22:42
#15
myildirim43
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ancak 80. Dakikalarda Konya bir gol atacak ve ligde kalacak.
Hocam arabamı satıyorum yakında. Başka tahminin varsa kupon yapayım hemen
26-05-2024, 23:45:53
#16
eyefive5
konya yenilse bile düşmesi çok zordu zaten.ankaragücü ts yi yenmek zorundaydı
27-05-2024, 00:07:41
#17
tiscali
Üyeliği durduruldu
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konya yenilse bile düşmesi çok zordu zaten.ankaragücü ts yi yenmek zorundaydı
Ankaragucu 2-1 ondeydi Trabzon karsisinda ve o anda Konya kume dusuyordu. Son 15 dakikada ne oldu ise Trabzon 4-2 one gecti. Trabzon sayesinde kumede kaldi..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler