eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konya yenilse bile düşmesi çok zordu zaten.ankaragücü ts yi yenmek zorundaydı
Ankaragucu 2-1 ondeydi Trabzon karsisinda ve o anda Konya kume dusuyordu. Son 15 dakikada ne oldu ise Trabzon 4-2 one gecti. Trabzon sayesinde kumede kaldi..