Abdullah07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TÜRKİYE CUMHURİYETİnde bu NORMAL OLAMAZ.
60
●5.386
- 25-05-2024, 21:59:24Okudum siz iyi okumamışsınızWebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse ben hatalıyım özür dilerim tekrardan iyi akşamlar
- 25-05-2024, 22:01:19Onlar beni ilgilendirmez.Türkçenin yanında o yörenin kullandığı dili de söylemekte sakınca görmüyorum ben.Türkçenin yanında söylenenebilir sadece anadil kaldırılamaz dedim.Resmi dairelerde ise zaten anadil bellidir.Onun haricinde türkçe bilmeyene çeviri desteği zaten verilir.İnsanlar anadilini kullanabilir onda sorun yok kullanamayacak olsa zaten tv kanalları bile kurulmazdı ki kullanıyorlar da sadece resmi dil bellidir demek istiyorum.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2024, 22:01:29Demi savunduğum bir mesajı göstersene?LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben, demli değilim. Kürtçe '' hoşgeldin '' anlamına gelen kelime denilince demli mi olunuyor? - 25-05-2024, 22:06:02Peki, Diyarbakır'da yaşayan ama kürtçe bilmeyen nufüs ne yapacak acaba Kürtçe mi öğrenecek ?
Bugün Yaşadığım İlçede 2 tane genç çalışan kişi gördüm ve hangi dili konuşuyolardı bilmiyordum, çarşıya giderken 3 kişi daha gördüm onlarında hangi dili konuştuğunu anlayamadım. - 25-05-2024, 22:11:57Hocam Diyarbakır'da yaşayan insanların çoğu bölücü terör örgütünün desteklediği partiyi desteklediği için bu şekilde cevaplar verilmesi normal.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse ben hatalıyım özür dilerim tekrardan iyi akşamlar