İnanalım mı? Üstte videonun sesi yok diyen kaç üye var, kaç beğeni almışlar? Videoda hoşgeldin, günaydın anlamına gelen bir kelime geçiyor sadece...
Onlar beni ilgilendirmez.Türkçenin yanında o yörenin kullandığı dili de söylemekte sakınca görmüyorum ben.Türkçenin yanında söylenenebilir sadece anadil kaldırılamaz dedim.Resmi dairelerde ise zaten anadil bellidir.Onun haricinde türkçe bilmeyene çeviri desteği zaten verilir.İnsanlar anadilini kullanabilir onda sorun yok kullanamayacak olsa zaten tv kanalları bile kurulmazdı ki kullanıyorlar da sadece resmi dil bellidir demek istiyorum.