• 24-05-2024, 20:33:37
    #1
    Selamlar,

    Tüm forum halkına sevgilerimi sunarak başlamak istiyorum.

    2004 Yılından itibaren Aile Şirketimiz ile Sanayi sektöründe, Taşıma Sistemleri üzerine çözümler üretiyoruz.

    Şirket kurucularımız, iki amcam da Yüksek Mühendis. Bir Amcam Yıldız Teknik Üniversitesini yüksek başarı ile tamamlayıp Amerika'da Masterını tamamladı.
    Diğer Amcam ise Aile Şirketimizi kurmadan önce ki aynı sektörde ki iş deneyimi ile yaklaşık 30 senedir Taşıma Sistemleri - Konveyör alanında deneyime sahip bir şirketiz.

    TÜRKİYE'DE İLK DÜNYA'DA 7. ÜRETİM HATTINI KURDUK

    Konveyör Bantları, hayatınızın her anında her alanında gördüğünüzü söyleyerek sözlerime başlamak istiyorum. Markette kasaların orada ki ürünleri üzerine koyduğunuz bantlar,
    Spor Salonlarında ki Koşu Bantları, Havaalanlarında bavullarınızı beklediğiniz bantlar,
    Fabrikalarda yoğun insan gücü kullanmak yerine ürünleri bir yerden başka yere taşıyan bantlar, makinaların çalışmaları için gerekli kayışlar,
    dişli kayışlar ve aklınıza gelebilecek üretimi kolaylaştıracak her türlü taşıma bantları/kayışları olarak tanımlayabilirim. Bu şekilde daha kolay kavrayabilirsiniz iş alanımızı.


    Dünya'da sadece 7 firmanın ürettiği, üretim prosesinin çok uzun, zorlu ve karmaşık olduğu Hammadesinden tutun işçiliğine,
    otomasyonuna tüm üretim sürecinin tamamını Türkiye'de ilk üreten fabrika olduk.


    İlk İhracatımızı Gerçekleştirdik 🚀

    Tabii AR-GE çalışması, ürün için doğru reçetenin yazılıp, defalarca üretim yapıp sonunda doğru parametreleri bulup günlerce, gecelerce denemelerin sonunda başarılı üretime ulaştık.

    Bu süre de çok büyük maddi kayıplarımız oldu, belki bir çok firmayı iflas eşiğine getirecek rakamları kaybettik.
    Üretim hakkında makina desteği, Know-How aldığımız Alman firması bizleri yaklaşık 12 Milyon TL dolandırdı.
    İflas ettiler ve Almanya'da ki fabrikalarına kayyum atandı. Ticari Ateşelikler devreye girdi, hala çözümlenmedi.

    Bu sıkıntıların üzerine, makinanın da tamamını kendimiz yaptık.
    Tüm işleyiş, birden fazla makina, ekstrüderler, soğutucular, tansiyon mekanizmaları, bobin sistemi aklınıza gelebilecek tüm üretim hattını bizler kurduk.

    Süreç 2 seneden fazla sürdü fakat tüm bunların sonunda doğru ürünü üretip, bu ürüne ait ilk ihracatımızı yapmış bulunmaktayız.

    Yurtiçinde sattığımız ve özel çözümler sunduğumuz bir alandı fakat bir Türk olarak Türkiye'ye istihdam sağlamak, Döviz getirmek, üretimde fayda sunmak,
    Katma değer sağlamak ve yaptığımız tüm bu emeğin sonunda artık Dünya'ya açılıp yurtdışından alıcıların ürünlerimize değer gösterip bizlerle çalışması tarifi çok zor fakat bir o kadar muhteşem bir his.

    Sizlerle bu mutluluğumuzu paylaşmak istedim.

    Yurtdışı Fuar Planlamamız başladı. Emeğin, hayalin, azmin ve başarma isteğinin sonucunun getirdiği mutluluk ve zafer ile tüm forum halkına sevgilerimi iletiyorum.
  • 24-05-2024, 20:39:56
    #2
    Tebrikler. Başarılarınızın devamını dilerim.
  • 24-05-2024, 20:42:40
    #3
    Başarılarınız daim olsun hocam
  • 24-05-2024, 20:50:46
    #4
    hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Çok teşekkür ederiz, uzun ve zorlu bir süreçti. Gerçekten çok mutluyuz. Çok teşekkürler.

    SKTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılarınız daim olsun hocam
    Çok sağolun hocam, inşallah üretim sürecinin devamı da başarılarla geçer.

    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederiz.
  • 24-05-2024, 21:50:54
    #5
    Tebrik ederim, Hayırlı olsun...
    Fuar için stant tasarımlarınızda, ürün satış görsellerinde birlikte çalışmak isterim, yolunuz açık olsun.
  • 24-05-2024, 22:17:03
    #6
    Hayırlı uğurlu olsun hocam.
    12 milyon dolar ney ya. Ben şok
    Alman olunca dolandır.mıyorlar sanılıyor ama orada da oluyor bu tarz şeyler.
  • 24-05-2024, 22:43:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun, Allah utandırmasın hocam, başarılarınızın devamını dilerim.
  • 24-05-2024, 23:15:11
    #8
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim, Hayırlı olsun...
    Fuar için stant tasarımlarınızda, ürün satış görsellerinde birlikte çalışmak isterim, yolunuz açık olsun.
    Teşekkürler, ürün spesifik tek ürün fakat fuar stantları için tasarımlara, aynı zamanda broşürlere ihtiyacımız oluyor.
    Daha önce de fuarlara katıldık, kendi kataloglarımız vb. var fakat bu ayrı bir ürün olduğu için bu konuda ki ihtiyaçlarımız doğrultusunda iletişime geçeceğim.

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun hocam.
    12 milyon dolar ney ya. Ben şok
    Alman olunca dolandır.mıyorlar sanılıyor ama orada da oluyor bu tarz şeyler.
    12 Milyon dolar değil aman hocam
    O zamanın parasıyla 500-550 küsür bin Eurolara tekabül ediyordu. Tabii şunu atlamamak lazım, oradan gelecek makinaya göre bizim burada yaptığımız satın alımlar var 100-150 bin euro arası ve en kötüsü de bu sürecin uzun sürüp sonunda iflas etmeleri ve son güne kadar iflaslarına kadar bizi oyalamaları. Haliyle üretime başlayamadığımız için kayıp olan zamanla birlikte o zamanın tutarına göre dolaylı yoldan 1M+ Euro, net zararda ise 500-550 bin eurolar diyebilirim.

    Günümüz kuruna çevirirsem 35 Milyon Tl ler ediyor. Hiç çevirmek istemiyorum o yüzden.

    Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun, Allah utandırmasın hocam, başarılarınızın devamını dilerim.
    Çok teşekkür ederiz hocam, rabbim utandırmasın. Sizlerinde son bir kaç gündür konularını görüyorum. Size de ben bol şans dilemiş olayım, işiniz işleriniz rast gitsin.
  • 24-05-2024, 23:51:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, ürün spesifik tek ürün fakat fuar stantları için tasarımlara, aynı zamanda broşürlere ihtiyacımız oluyor.
    Daha önce de fuarlara katıldık, kendi kataloglarımız vb. var fakat bu ayrı bir ürün olduğu için bu konuda ki ihtiyaçlarımız doğrultusunda iletişime geçeceğim.



    12 Milyon dolar değil aman hocam
    O zamanın parasıyla 500-550 küsür bin Eurolara tekabül ediyordu. Tabii şunu atlamamak lazım, oradan gelecek makinaya göre bizim burada yaptığımız satın alımlar var 100-150 bin euro arası ve en kötüsü de bu sürecin uzun sürüp sonunda iflas etmeleri ve son güne kadar iflaslarına kadar bizi oyalamaları. Haliyle üretime başlayamadığımız için kayıp olan zamanla birlikte o zamanın tutarına göre dolaylı yoldan 1M+ Euro, net zararda ise 500-550 bin eurolar diyebilirim.

    Günümüz kuruna çevirirsem 35 Milyon Tl ler ediyor. Hiç çevirmek istemiyorum o yüzden.



    Çok teşekkür ederiz hocam, rabbim utandırmasın. Sizlerinde son bir kaç gündür konularını görüyorum. Size de ben bol şans dilemiş olayım, işiniz işleriniz rast gitsin.
    Sağolun hocam, herkesin kazancı bol bereketli olsun inşallah, artık biz üretelim, biz satalım inşallah.