• 22-05-2024, 21:56:03
    #1
    Merhaba. Her mesleğin bir çilesi vardır, tasarım anlamında doğru brifing almadığımız taktirde revizeler ile maalesef uğraşıyoruz. Bu sorunu işe başlamadan tam anlamıyla müşteriyi anlayıp tasarlamaya geçerek aştım. Çok şükür uzun süredir revizeye gittiğim iş olmuyor

    Sizin de işimin çilesi bu dediğiniz bir şey var mı?
  • 22-05-2024, 21:56:32
    #2
    Yazılımda müşterinin ne istediğini bilmemesi
  • 22-05-2024, 21:57:44
    #3
    Gece 1de bir telefon geliyor ansızın şu haberi acil düzenle gir

    kendi işimin zorluğu şu sıralar video çekip, iş görüşmesi yapmak mental yorgunluk var ne video çekebiliyorum nede toplantı yapmaya mecalim var 🥹
  • 22-05-2024, 21:58:00
    #4
    Platin üye
    Gmail üretimi yapmaktayım, yeri geliyor hiç üretim yapamadığım zamanlar oluyor, çok sinir bozucu oluyor açıkçası
  • 22-05-2024, 21:59:46
    #5
    Acil Sağlık Sektörü.
    Kimsenin rüyasında bile görmek istemeyeceği şeyleri görmek.
  • 22-05-2024, 21:59:51
    #6
    Smm panelim var 5 dakikada başlar yazmışız. 8 dakika olmus arkadaş gece 5.30 da arıyor 😃
  • 22-05-2024, 22:01:28
    #7
    Logo'nun marka için değerini müşteriye anlatamamak. Ayrıca forumda tasarım konusu açıp, teklif verdiğim insanların dönüş yapmaması... Bunun bir ayıp olduğunu umarım bir gün anlarlar.
  • 22-05-2024, 22:03:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bence Birçok Sektörde Olduğu Gibi En Zor İş Cahil İnsanlarla Uğraşmaktır Eminim Bir Çoğunuz Benimle Aynı Fikirdedir Saygılar .
  • 22-05-2024, 22:03:55
    #9
    Platin üye
    bütün müşterilerin işinin acil olması ve genel olarak destek için yazan insanların %95 inin kendisinin cözebileceği şeyler için mesaj atmaları diyebilirim