• 21-05-2024, 19:24:45
    #1
    Merak ettim hep görüyorum 1tl'ye motor, 1tl'ye araba vb. v.b. gerçekten açık arttırmadan kâr ederek bir şey alabildiniz mi yoksa 50-100₺ ucuzuna gelince mi kalıyor genelde?
  • 21-05-2024, 19:25:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hepsinden ettim hocam hiç birinden zarar etmedim.
  • 21-05-2024, 19:25:43
    #3
    Geçen gün telefon aldım bir tane 2. El 1500 değeri var ortalama ben 610 a aldım 1000 TL yaklaşık kâr
  • 21-05-2024, 19:31:30
    #4
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün telefon aldım bir tane 2. El 1500 değeri var ortalama ben 610 a aldım 1000 TL yaklaşık kâr
    Hayırlı olsun hocam güzel ticaretti
  • 21-05-2024, 19:40:41
    #5
    Ben ettim çünkü hiç bir açık arttırmaya girmedim boylece potansiyel zarar etmekten kurtuldugum için kar etmiş oldum.
  • 21-05-2024, 19:42:43
    #6
    Genelde büyük açık arttırmalar(telefon vb.) yaklaşık fiyatta kalıyor. Bu yüzden istedikleri fiyata gidiyordur.
  • 21-05-2024, 19:43:33
    #7
    Bize açık arttırmadan ekmek yiyecek ürün kalacak olursa şayet,

    Konu sahibi hastaneye kaldırılır
    Babaannesi doğum yapar
    Kaybolan ortağı piyasaya çıkar
    Çıkar da çıkar yani

    Adam açık arttırmaya yapıyor ucuza gidince konuyu kapatmaya çalışıyor
  • 21-05-2024, 19:54:45
    #8
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam güzel ticaretti
    Bu sizinle yaptığımız değildi hocam sanırım bu farklı arkadaştan almıştım ama sizden aldığım cihazlarda bana kâr ettirdi güzel cihazlardı tam konuda yazdığı dediğiniz gibiydiler. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım daha nice böyle güzel ticaretlerimiz olur inşallah
  • 21-05-2024, 20:01:58
    #9
    Telefon dışındakiler satıcı için karsız alıcı için karlı istisnalar hariç.