Merak ettim hep görüyorum 1tl'ye motor, 1tl'ye araba vb. v.b. gerçekten açık arttırmadan kâr ederek bir şey alabildiniz mi yoksa 50-100₺ ucuzuna gelince mi kalıyor genelde?