• 20-05-2024, 14:35:38
    #73
    Aman diyim konudan gaza gelip evli abilerim evde racon kesmesin
  • 20-05-2024, 14:36:57
    #74
    Allah yardımcın olsun. Evleneli 9-10 ay oldu. Erkek tarafında çok ciddi bir yük var gerçekten. Herşey erkeğin üstünde. Evlenme aşamasında eşiniz kadar eşinizin ailesi de çok önemli. Benim kız kardeşim evlendiğinde. Oturma odası, beyaz eşyası ve mutfak tarafında zaten çeyiz vb. bütün eşyalar dahil olmak üzere baya yardımcı olmuştuk. Birçok şeyi biz almıştık. Çünkü biz o zorluğun farkındaydık ve ailem kardeşimin zora düşmemesi için elinden geldiğince yardım etti. Neyse çok uzatmayayım Allah evleneceklere yardım etsin
  • 20-05-2024, 14:38:53
    #75
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun. Evleneli 9-10 ay oldu. Erkek tarafında çok ciddi bir yük var gerçekten. Herşey erkeğin üstünde. Evlenme aşamasında eşiniz kadar eşinizin ailesi de çok önemli. Benim kız kardeşim evlendiğinde. Oturma odası, beyaz eşyası ve mutfak tarafında zaten çeyiz vb. bütün eşyalar dahil olmak üzere baya yardımcı olmuştuk. Birçok şeyi biz almıştık. Çünkü biz o zorluğun farkındaydık ve ailem kardeşimin zora düşmemesi için elinden geldiğince yardım etti. Neyse çok uzatmayayım Allah evleneceklere yardım etsin
    Olması gereken aslında bu adetler evet güzeldir ama bu düğün konusunda benim için saçma tüm herkes toplanır ortak birşey yapılır. Allaha şükür aileden desteksiz yaptığımız için rahat takılıyoruz kimsede karışmıyor bize
  • 20-05-2024, 14:50:51
    #77
    Ben almayım yine de teşekkürler
  • 20-05-2024, 16:38:22
    #78
    Sonunuz böyle olmasın
    https://www.instagram.com/ucdunyagez...l/C66thFdsnJm/
  • 20-05-2024, 16:40:52
    #79
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani banada izinleri o verir bu hafta gezmedin bi sokağa çık sonra geri eve gir felan diye dermişim 😂😂
  • 20-05-2024, 17:36:38
    #80
    Hiç bir zaman eksik bitmez, evlendik evleneli ben sürekli alıyorum halen bitmiş değil. Sorsak şu eksik bu eksik ben anlamıyorum gerçekten

    O yüzden çok takma, çok söylenme, çok direnme. Geçmiş olsun bu daha başlangıç. Bazen onlada olmuyor onsuz da o yüzden bu müessese çok garip bir yer.
  • 20-05-2024, 17:47:14
    #81
    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir zaman eksik bitmez, evlendik evleneli ben sürekli alıyorum halen bitmiş değil. Sorsak şu eksik bu eksik ben anlamıyorum gerçekten

    O yüzden çok takma, çok söylenme, çok direnme. Geçmiş olsun bu daha başlangıç. Bazen onlada olmuyor onsuz da o yüzden bu müessese çok garip bir yer.
    Evet hocam dipsiz bir kuyu eksikler canları sağolsun. Bir askerlik 2 evlilik çözemedim 😂