Allah yardımcın olsun. Evleneli 9-10 ay oldu. Erkek tarafında çok ciddi bir yük var gerçekten. Herşey erkeğin üstünde. Evlenme aşamasında eşiniz kadar eşinizin ailesi de çok önemli. Benim kız kardeşim evlendiğinde. Oturma odası, beyaz eşyası ve mutfak tarafında zaten çeyiz vb. bütün eşyalar dahil olmak üzere baya yardımcı olmuştuk. Birçok şeyi biz almıştık. Çünkü biz o zorluğun farkındaydık ve ailem kardeşimin zora düşmemesi için elinden geldiğince yardım etti. Neyse çok uzatmayayım Allah evleneceklere yardım etsin