• 18-05-2024, 03:19:13
    #1
    Hayırlı geceler merhaba herkese

    Şans eseri karşıma çıkan reklam metin2’ciler de ne çok para var dedirtti AVM’lere reklam vereni mi dersin İcardi’ye reklam veren mi onlarca ünlüye reklam veren mi bir de 1 2 tane server böyle olsa neyse çoğu reklam için deli paralar harcıyor şahsen fotoğraftaki reklamdan belki verim bile alamaz ancak güzel girişim tebrik ettim

    Neden bu sektöre bu kadar para basıyorlar çok mu para var bu işte?

    alttaki fotoğraf gibi bir çok şehir tabelası ve AVM’lerde reklamları mevcut
  • 18-05-2024, 03:20:51
    #2
    Yok artık 🙄
  • 18-05-2024, 03:21:07
    #3
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık 🙄
    Dedirtti
  • 18-05-2024, 03:25:49
    #4
    bence çok zengin birisinin oğlu ya da kendisi, bu işi keyfi olarak yapıyor. ben bu işte öyle futbolcuya şehire falan reklam verecek kadar para olduğunu düşünmüyorum. ya da aklımda başka bi şey daha var ama kimsenin günahını almak istemem. ondan dolayı ilk düşündüğüm mantıklı gibi geliyor
  • 18-05-2024, 03:27:13
    #5
    CarlManfred adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence çok zengin birisinin oğlu ya da kendisi, bu işi keyfi olarak yapıyor. ben bu işte öyle futbolcuya şehire falan reklam verecek kadar para olduğunu düşünmüyorum. ya da aklımda başka bi şey daha var ama kimsenin günahını almak istemem. ondan dolayı ilk düşündüğüm mantıklı gibi geliyor
    Pek de keyfine yapılacak iş gibi durmuyor hocam bu zenginlik ile çok daha keyfine yapılacak İşler var 😂
  • 18-05-2024, 03:29:55
    #6
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek de keyfine yapılacak iş gibi durmuyor hocam bu zenginlik ile çok daha keyfine yapılacak İşler var 😂
    Hocam Icardi , Muslera ve bir sürü çok ünlü isim. Bunlar influencer değil ki üç kuruş için reklam yapsın. En basitinden daha geçen gökhan beyin bile 1.5 milyon tl istediği ortaya çıktı. milyon euroların döndüğü bir metin 2 oyunu, ne getirebilir ki? hayır zaten bu reklamı muslera'ya değil de twitch kick vs yayıncılarına youtuberlara yapması daha doğru bir hedef kitle işi olur, bunların amacı daha çok gövde gösterisi gibi geldi bana. ya çok zengin biri keyfi bir nostalji peşinde ya da ikinci seçenek
  • 18-05-2024, 03:30:44
    #7
    Mail order işleri yapıyorlar genelde +10 yil metin2 oyuncusu ve dev olarak söylüyorum genelde hep böyle yada açılışta yüksek rakamlar harcanır ilk 1 ay içinde tamamen P2w deler şeklinde açılıyor ve geri 5-10 katı alınıp yenisi açılıyo sürekli aynı döngü
    • Deadlus
    • ocon
    Deadlus ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-05-2024, 03:33:54
    #8
    Az önce karşıma çıktı bende düşündüm deli para var bu adamda kabasakalın sahibi olabilir
  • 18-05-2024, 03:44:44
    #9
    Ben o avmye yakın yerde oturuyorum, bu ilk metin 2 reklamı değil